Oferta kursów


Cykl dla tych, którzy mają już za sobą pierwsze kroki w pracy w PR, marketingu lub employer brandingu. Na kursie zapoznasz się z kolejnymi etapami budowania komunikacji dla nowego startupu.

12.05-9.06.2022, czwartki 18:00 - 19:30

Prowadzące

Iga Majewska

Communications Manager @Daftcode

Zajmuję się kreatywną warstwą tworzenia startupów – od wymyślania ich nazw, przez pisanie tekstów na strony i do reklam, po wymyślanie linii kreatywnych do social mediów.
Moja praca to pisanie i wymyślanie.
Pracuję w Google Docsach i Google Slides, dużo się spotykam i wymieniam pomysłami, briefami i uwagami na Slacku.

Po godzinach jestem instruktorką pilatesu. Moją pasją jest więc zdrowy, mądry ruch.

Pracuję w DaftCode przeszło 7 lat jako Python Developer, DaftCode nauczył mnie wszystkiego co dzisiaj potrafię. Lubię tu przychodzić, mają dobrą kawę. Pythona poznałem przypadkowo, kiedyś deweloper nagle zrezygnował z pracy i jakoś tak się przykleiłem do projektu. Od tego czasu próbowałem kilku innych technologii ale pasja do pythona wygrała z wszystkimi pozostałymi. Pasjonuję się mocnymi trunkami. Kolekcjonuje unikatowe butelki whisky i calvadosów, jako że pasjonuje się głównie kolekcjonowaniem, a nie piciem, pasja nie przeszkadza mi w pracy.

Arleta Więch

Communications Specialist @Daftcode

Jestem generalistką w zakresie marketingu i PR-u z mocno analitycznym i procesowym podejściem.
Moja praca to kreowanie, koordynowanie i raportowanie, dlatego korzystam na co dzień z narzędzi marketingowych, Asany i Slacka oraz Google Sheets i paneli analitycznych platform marketingowych.

W wolnym czasie łączę moje dwie pasje – sport i scenę – tańcząc na imprezach i festiwalach.

Pracuję w DaftCode przeszło 7 lat jako Python Developer, DaftCode nauczył mnie wszystkiego co dzisiaj potrafię. Lubię tu przychodzić, mają dobrą kawę. Pythona poznałem przypadkowo, kiedyś deweloper nagle zrezygnował z pracy i jakoś tak się przykleiłem do projektu. Od tego czasu próbowałem kilku innych technologii ale pasja do pythona wygrała z wszystkimi pozostałymi. Pasjonuję się mocnymi trunkami. Kolekcjonuje unikatowe butelki whisky i calvadosów, jako że pasjonuje się głównie kolekcjonowaniem, a nie piciem, pasja nie przeszkadza mi w pracy.

Olga Biernacka

Communications Manager @Daftcode

Jestem strateżką z ponad 10-letnim doświadczeniem. W Daftcode zarządzam projektami, łącząc potrzeby biznesowe startupów z kreatywnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Robię też PR i dużo gadam przez telefon.Oprócz tego, moja praca to głównie spotkania z ludźmi i wspólne burze mózgów. Na co dzień korzystam głównie z Gmaila, Google Slides i Docs.
Prywatnie jestem mamą 6-miesięcznego Stefana. W wolnym czasie śpię :)

Pracuję w DaftCode przeszło 7 lat jako Python Developer, DaftCode nauczył mnie wszystkiego co dzisiaj potrafię. Lubię tu przychodzić, mają dobrą kawę. Pythona poznałem przypadkowo, kiedyś deweloper nagle zrezygnował z pracy i jakoś tak się przykleiłem do projektu. Od tego czasu próbowałem kilku innych technologii ale pasja do pythona wygrała z wszystkimi pozostałymi. Pasjonuję się mocnymi trunkami. Kolekcjonuje unikatowe butelki whisky i calvadosów, jako że pasjonuje się głównie kolekcjonowaniem, a nie piciem, pasja nie przeszkadza mi w pracy.

Marta Pelska

Copywriter @Performante

Moje narzędzia do pracy to głowa, słuch do dialogów i powiedzonek, a ponadto -  edytor tekstu, słownik i Poradnia Językowa:)
Moje pasje to: medycyna; czytanie, nikomu niepotrzebne ciekawostki filmowe.

Pracuję w DaftCode przeszło 7 lat jako Python Developer, DaftCode nauczył mnie wszystkiego co dzisiaj potrafię. Lubię tu przychodzić, mają dobrą kawę. Pythona poznałem przypadkowo, kiedyś deweloper nagle zrezygnował z pracy i jakoś tak się przykleiłem do projektu. Od tego czasu próbowałem kilku innych technologii ale pasja do pythona wygrała z wszystkimi pozostałymi. Pasjonuję się mocnymi trunkami. Kolekcjonuje unikatowe butelki whisky i calvadosów, jako że pasjonuje się głównie kolekcjonowaniem, a nie piciem, pasja nie przeszkadza mi w pracy.

Harmonogram

12.05 | Strategia marki i poszukiwanie nazwy dla nowego startupu
19.05 | Content writing w praktyce
26.05 | Granice reklamy
02.06 | Data-based communications, czyli jak nie strzelać na oślep
09.06 | Triki marketing automation ułatwiające życie

Jeśli masz wątpliwości lub pytania, napisz do nas na:

hello@daftacademy.pl

Chcesz być na bieżąco? Znajdź nas w mediach społecznościowych!